prowadzenie i aktualizacja spisu lokali właścicieli i najemców wchodzących w skład nieruchomości,
prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz bieżącej dokumentacji technicznej nieruchomości,
kontrola realizacji umów zapewniających nieruchomości dostawę mediów tj. m. in. ciepła sieciowego, wody, prądu, gazu oraz wywozu nieczystości stałych i innych,
monitoring i kontrola stanu technicznego budynku, sprawowanie nadzoru nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwację i bieżące naprawy nieruchomości wspólnej,
kontrola nad utrzymaniem porządku i czystości w budynku oraz w obrębie posesji,
zlecanie i nadzór nad wykonywaniem obligatoryjnych przeglądów okresowych,
organizowanie zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej,
stała współpraca z Zarządem nieruchomości,
prowadzenie księgowości,
inne, uzgodnione czynności zgodnie z życzeniem zleceniodawcy.
Ta strona korzysta z ciasteczek w celu optymalizacji treści dostępnych na naszej stronie . Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Ok